eshgh yani in























پـــاتــــــــــــــوق دخــــــــتر پــــــــسرای بـــــاحال

خـــــــــعلی باحالــــــــــــــه

دختر: یواش تر برو من میترسم پسر: نه، اینجوری خیلی بهتره دختر: خواهش میکنم، من خیلی میترسم پسر: باشه به شرط اینکه کلاه کاسکت منو برداری و روی سر خودت بذاری آخه نمیتونم راحت برونم. اذیتم میکنه ... ... دختر: خوب باشه . حالا میشه یواش تر بری پسر: باید بگی که دوستم داری دختر: دوستت دارم حالا یواش تر برو روز بعد واقعه ای در صفحه ی حوادث روزنامه ها به چاپ رسید برخورد موتور سیکلت با ساختمان حادثه آفرید در این سانحه که به دلیل بریدن ترمز موتور سیکلت رخ داد، یکی از دو سر نشین زنده ماند و دیگری در گذشت پسر جوان که از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود بدون اینکه زن را مطلع کند کلاه کاسکت خود را بر سر او گذاشت و خواست برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش !! رفت تا او زنده بماند elotfan ehsasetono bad az khondan in matlab to ghesmat nazarat benevisid

نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت1:06---25 مرداد 1392
سلام دوست من
تا حالا به این فکر کردی که خیلی راحت می تونی هر روز با صرف چند دقیقه از اینترنت درآمد کسب کنی؟ اره درسته میشه. با عضویت تو ملی باکس و هر روز با 10 دقیقه وقت گذاشتن می شه. حتما یه سر بزن مطمئن باش پشیمون نمی شی. یه سایت درامد زا و فوق العاده عالی. من الان 2 ماهه دارم فعالیت می کنم خیلی هم راضی هستم و می خوام به عنوان یه شغل دوم برای همیشه ادامش بدم. منتظرتم. http://melibux.ir/?r=795408897


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,ساعت 23:58 توسط روژینا| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com